Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.

Serwisy społecznościowe porywającymi platformami do marketingu

Coraz to pokaźniejsza ilość marketerów dostrzega kolosalne możliwości działania reklamy na portalach społecznościowych. Już w tym momencie, większość firm, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby entuzjastów internetu, są też miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny artykułów.

Internauci tworzą specyficzne kluby jednoczące wielbicieli, zapaleńców określonych produktów, usług, działań – wypróbuj prowadzenie fanpage oferta. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 zapaleńców. Takich fanpage’y jest najwięcej, ponieważ ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów marketingowych, im większy fanpage, tym poprawniejsze dotarcie z reklamą. Kilka lokalnych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy wielbicieli, co pokazuje jak duży jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość fanów, entuzjastów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Solidne produkty będą zrzeszały wielką ilość wielbicieli, jest to nieuniknione. Fani odnaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak w samej rzeczy, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Możesz również polubić

Dodaj komentarz